Hi! Welcome Back and Stay Tune! Tim Cook Mengesahkan Apple Turut Memfokuskan Dalam Arena Teknologi AR - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Tim Cook Mengesahkan Apple Turut Memfokuskan Dalam Arena Teknologi AR

Teknologi AR telah menjadi sebutan ramai akhir-akhir ini, apatah lagi dengan Microsoft dengan penawaran Hololens mereka, selain permainan Pokemon Go yang mengabungkan arena realiti maya dan sebenar. Terkini, CEO Apple, Tim Cook turut mengesahkan yang mana Apple turut melabur dalam arena tersebut.

Kamera iPhone

Bercakap mengenainya kepada pelabur, Tim Cook mengatakan arena AR (Augmented Reality) boleh menjadi salah satu platform yang lebih besar daripada hari ini. Perkara ini sendiri ditekankan dengan populariti permainan seperti Pokemon Go yang menjadi bualan ramai seluruh dunia.

Ia tidak diketahui lagi sama ada apakah kejutan yang bakal dibawakan oleh Apple melalui pelaburan mereka pada arena berkenaan. Beberapa desas-desus mengatakan Apple mungkin menggunakan dwi-kamera pada telefon pintar akan datang – dan tidak diketahui sama ada ia akan berkait dengan pelaburan pada arena AR ini ataupun sebaliknya.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2a8WDRx

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.