Hi! Welcome Back and Stay Tune! Aplikasi Untuk Mengetahui Lokasi Pasar Tani Bakal Dibangunkan Kerajaan - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Aplikasi Untuk Mengetahui Lokasi Pasar Tani Bakal Dibangunkan Kerajaan

Kementerian Pertanian dan Industri Asas Tani bakal hadir dengan sebuah aplikasi mudah-alih baru tidak lama lagi yang akan memfokuskan untuk memudahkan pengguna tempatan dan pelancong menemui Pasar Tani berdekatan dengan mudah.

Buat masa ini, tiada sebarang tarikh diberikan untuk pelancaran aplikasi ini. Namun, daripada perkongsian Menterinya, Datuk Seri Ahmad Shabery Cheek, melalui aplikasi ini pengguna akan dapat melihat lokasi Pasar Tani berdekatan dan juga apakah keistimewaan sesuatu Pasar Tani.

Disamping itu, pada masa akan datang, mungkin harga juga boleh dibandingkan antara penawaran dari satu Pasar Tani berbanding yang lain.

Penawaran aplikasi ini juga dilihat akan menjadi salah satu medium pemasaran untuk produk hasil tani tempatan, disamping mengalakkan lagi pelancongan sekitar Pasar Tani tempatan.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2aTu7E5

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.