Hi! Welcome Back and Stay Tune! HP Hadir Dengan Beg Galas Yang Boleh Mengecas Komputer Riba Dan Peranti Pintar - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

HP Hadir Dengan Beg Galas Yang Boleh Mengecas Komputer Riba Dan Peranti Pintar

Pada hari ini, dengan penggunaan pelbagai peranti pintar sepanjang hari dalam kehidupan harian. Menyedari perkara ini dan permintaan untuk pengecas mudah-alih daripada ramai pengguna, beberapa pengeluar telah hadir dengan penawaran beg galas yang diintegrasikan dengan bateri padanya. Kini, menyertai pelbagai penawaran di pasaran adalah HP.

HP Powerup Backpack

Seperti ramai sedia maklum, HP merupakan pengeluar komputer terkemuka dan baru-baru ini telah hadir dengan HP Spectre yang sangat nipis. Penawaran terbaru daripada HP ini adalah sebuah beg galas yang menyertakan bateri berkapasiti 22,400mAh, dinamakan sebagai HP Powerup Backpack.

Daripada video promosi yang disediakan oleh HP, mereka mengatakan bateri yang hadir terbina pada beg galas ini boleh mengecas telefon pintar sehingga 10 kali, ataupun digunakan untuk mengecas penuh sesuatu komputer riba.

Beg galas ini membawakan rekaan seumpama pelbagai beg galas lain di pasaran, tetapi turut hadir dengan beberapa poket khusus untuk meletak beberapa peranti dan perkara lain, disamping ruangan udara supaya beg tidak menjadi panas ketika mengecas.

Penawaran terbaru daripada HP ini semestinya akan menjadi pilihan ramai pengguna yang sering bertugas di luar. HP Powerup Backpack ini boleh dipra-tempah melalui Amazon hari ini pada harga $199 (~RM803), dan akan ditawarkan bermula 1 Oktober kelak.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2awXOtq

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.