Hi! Welcome Back and Stay Tune! Dua Minggu Sebelum Nikah Tunang Maut Dalam Kemalangan. “Janji Takkan Sedih” Luahan SAYU Tunang Allahyarham. - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Dua Minggu Sebelum Nikah Tunang Maut Dalam Kemalangan. “Janji Takkan Sedih” Luahan SAYU Tunang Allahyarham.

Dua Minggu Sebelum Nikah Tunang Maut Dalam Kemalangan. “Janji Takkan Sedih” Luahan SAYU Tunang Allahyarham. | Setiap Pertemuan pasti ada perpisahan…Segala perancangan untuk melangsungkan perkahwinan sudah disediakan dan hanya menunggu untuk diijabkabulkan. Namun siapa sangka dua minggu sebelum disatukan, lelaki ini maut dalam satu kemalangan setelah bergesel dan diseret sebuah kereta.

gdzg

Benarlah kita cuma merancang, namun sebaik perancangan ialah daripada Allah S.W.T. Berikut luahan sayu tunang allahyarham.

Bismillahirrahmanirahim..

Alhamdulillah selesai semua urusan tunang saya Mohd Rabbani Zahid semalam setelah pemergiannya pada 29.7.2016..Tiada kata2 lagi yg perlu diungkapkan & diberikan kepada semua yang tidak putus2 mengingati Mohd Rabbani Zahid dengan doa dan kata2 semangat untuk saya dan keluarganya atas apa yg berlaku..

cc-671x369

Maafkan Mohd Rabbani Zahid jika beliau ada menyakitkan hati, membuatkan awk semua tersinggung, halalkan makan dan minumnya juga pada sesiapa yg pernah mengenali beliau..dia adalah lelaki yang sangat baik dan penyanyang..

cc2-671x403

B, bb sentiasa doakan b dan tak kan lupakan b sampai bila2..bb ingt apa janji2 kita dan harapan b pada bb…bb janji xkan sedih2 atas apa yg berlaku untuk kita berdua..

Allah lebih sygkan b sebb b org yg sgt baik yang pnah bb jmpa..bb doakan b ditempatkan di golongan yang beriman dan tenang disana..i will always love u..

Al-Fatihah..

Menerusi komen-komen di ruangan Facebook, ramai yang menyifatkan allahyarham sebagai seorang yang sangat baik hati.

Screen-Shot-2016-08-01-at-12.20.53-AM

Moga roh allahyarham ditempatkan dalam kalangan orang yang beriman. Takziah buat keluarga dan tunang.

Sumber : OHBULAN!

P.S. 1 – Pagi Raya. Aku Lafaz CERAI Isteri Di Hadapan Semua Adik Beradik Hanya Kerana AIR !!!
P.S. 2 – Terkini Bom Madinah. Inilah Tindakan 4 Polis Terhadap Pengebom Berani Mati Sebelum Mereka Syahid !!!
P.S. 3 – ”Aku Solat 5 Waktu Tak Lawan Mak Ayah, Kenapa AKu Yang Kena??” Wanita Ini MERAUNG Akibat Perbuatan Suami !!!
P.S. 4 – Pernah Bergelar Raja Permaisuri Agung. Selepas 15 Tahun Inilah Kehidupannya Yang Buat Ramai TERKEJUT !!!
P.S. 5 – Bazar Ramadan. Apa Yang Dibawa Oleh Van Ini MENGEJUTKAN Ramai !!!

The post Dua Minggu Sebelum Nikah Tunang Maut Dalam Kemalangan. “Janji Takkan Sedih” Luahan SAYU Tunang Allahyarham. appeared first on SEMASA VIRAL.



from SEMASA VIRAL http://ift.tt/2aaAKFd
Berita sensasi lagi viral bersama semasaviral.com

href="

"_blank"> Jangan Terlepas Pandang! Klik Gambar! untuk Info Seterusnya...

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.