Hi! Welcome Back and Stay Tune! Keputusan Undian Kumpulan Piala AFF Suzuki 2016 - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Keputusan Undian Kumpulan Piala AFF Suzuki 2016

Keputusan Undian Kumpulan Piala AFF Suzuki 2016 | Kejohanan bolasepak dua tahun sekali, Piala AFF atau Kejohanan Bolasepak ASEAN akan berlangsung tidak lama lagi iaitu 19 November 2016 hingga 17 Disember 2016 di Myanmar dan Filipina.

Keputusan Undian Kumpulan Piala AFF Suzuki 2016

Majlis Undian Piala AFF Suzuki 2016 akan diadakan pada hari esok yang bertarikh 2 Ogos 2016 di Yangon, Myanmar tepat pukul jam 8.30 malam.

8 negara akan beraksi pada kejohanan AFF Cup 2016 dan akan dipecahkan kepada dua kumpulan iaitu 4 negara dalam setiap kumpulan. Malaysia telah diletakkan dalam Pot 2 bersama Thailand.

Tanpa perlu membuang masa, apa kata kita terjah senarai pasukan mengikut balang untuk Undian kumpulan Piala AFF Suzuki 2016 yang dikongsikan oleh Media Sensasi di bawah ini khas buat tatapan para pengunjung setia blog ini khususnya para peminat bolasepak.

Keputusan Undian Kumpulan Piala AFF Suzuki 2016

  • Pot 1 : Myanmar dan Filipina
  • Pot 2 : Malaysia dan Thailand
  • Pot 3 : Singapura dan Vietnam
  • Pot 4 : Indonesia dan pasukan yang menjuarai pusingan kelayakan (Brunei, Cambodia, Timor Leste dan Laos)

Pada kesempatan ini, penulis berharap Malaysia akan bermain secara bermati-matian untuk merampas Piala AFF Cup dari juara bertahan iaitu Thailand.

The post Keputusan Undian Kumpulan Piala AFF Suzuki 2016 appeared first on Media Sensasi - Isu Semasa, Informasi Terkini Dan Pelik-Pelik.






Mukah Pages membawa cerita sensasi Gidei-Giyen-Ginan!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.