Hi! Welcome Back and Stay Tune! U Mobile Melanjutkan Promosi 15GB Hero P70 & Video-Onz Sehingga Akhir 2017 - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

U Mobile Melanjutkan Promosi 15GB Hero P70 & Video-Onz Sehingga Akhir 2017

Tahun 2016 belum lagi memasuki bulan terakhir namun terdapat beberapa syarikat telekomunikasi yang telah mula mempromosi penawaran terbaru untuk tahun hadapan. Hari ini U Mobile telah mengumumkan untuk melanjutkan dua promosi mereka sehingga akhir tahun hadapan.

14713632_1510977145595423_1288838128656507246_nSalah-satu penawaran utama mereka ialah pelan pascabayar mereka yang popular iaitu Hero P70. Pelan ini hadir dengan tawaran tambahan kuota data menjadikan sejumlah 15GB tersedia untuk pelanggan yang dijadualkan akan berakhir tahun ini. Namun pada hari ini U Mobile telah melanjutkan tawaran ini sehingga akhir tahun hadapan, sekaligus menjanjikan lebih data pada harga yang mampu milik.

Satu lagi penawaran menarik dari U Mobile adalah Video-Onz, dimana menerusi tawaran ini, penstriman video yang dilakukan menerusi perkhidmatan popular seperti iflix, Netflix dan YouTube tidak akan diambil kira didalam penggunaan kuota data bagi pelan Hero P70 keatas, manakala bilangan kuota data berbeza ditawarkan untuk pelan yang lebih rendah. Berkuatkuasa hari ini, tawaran ini juga akan dilanjutkan sehingga akhir tahun hadapan membolehkan pengguna menstrim video tanpa was-was.

Dengan lanjutan kedua-dua penawaran ini mungkin kita bakal dapat melihat lebih banyak tawaran menarik yang bakal dibawakan oleh syarikat telekomunikasi yang lain untuk tahun hadapan.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2eJk3SO

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.