Hi! Welcome Back and Stay Tune! Facebook Menguji Fungsi Yang Membolehkan Anda Menemui Lokasi Dengan WiFi Percuma - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Facebook Menguji Fungsi Yang Membolehkan Anda Menemui Lokasi Dengan WiFi Percuma

Facebook dalam usaha mengekalkan posisi mereka sebagai laman sosial utama, mereka sering bereksperimen dengan pelbagai perkara baru. Terkini, Facebook dilihat sedang menguji sebuah fungsi baru yang memudahkan anda menemui WiFi percuma yang berdekatan dengan anda.

Melaluinya, pengguna perlu mengaktifkan sokongan geolokasi pada telefon, dan ia akan memaparkan lokasi-lokasi berdekatan yang menawarkan WiFi percuma untuk pengguna.

Facebook WiFi

Fungsi ini mungkin berguna bagi anda yang ingin melakukan tugasan dan mencari tempat berhampiran yang menawarkan WiFi percuma untuk mengakses internet. Kebiasaannya, kebanyakkan kafe di Malaysia menawarkan akses internet percuma.

Daripada apa yang dilihat, Facebook menguji fungsi ini secara terhad dan tidak diketahui lagi sama ada ia akan diperkenalkan secara meluas pada peringkat global ataupun sebaliknya.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2fB2EsO

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.