Hi! Welcome Back and Stay Tune! OnePlus 3 Akan Menerima Kemas Kini Android Nougat Bulan Hadapan - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

OnePlus 3 Akan Menerima Kemas Kini Android Nougat Bulan Hadapan

Mengikut angka terkini, sehingga permulaan November hanya 0.3% peranti Android menggunakan Android Nougat. Ini ialah peratusan yang amat rendah bagi sistem operasi yang sudah dilancarkan lebih sebulan lamanya. Bagi pemilik OnePlus 3, anda tidak perlu menunggu lama untuk kemas kini ke versi lebih terkini.

OnePlus 3

Peranti dengan RAM sebesar 6 Gigabyte ini akan mula menerima Nougat bulan hadapan. Ujian Beta dimulakan bulan ini bagi menguji kestabilan sistem operasi. OnePlus 2 turut disahkan menerima Nougat tetapi tarikh bilakah ia akan diberikan tidak pula diketahui.

Bagi pemilik OnePlus 1 dan OnePlus X, berita buruk di sini ialah sokongan kemas kini rasmi dihentikan. Pada minggu hadapan OnePlus 3T akan dilancarkan dan ia akan menjadi peranti pertama keluaran mereka yang menggunakan Nougat.

Baca Ulasan penuh untuk OnePlus 3






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2fZJxwX

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.