Hi! Welcome Back and Stay Tune! Jack Dorsey Mempertimbangkan Penyertaan Butang Menyunting Tweet Di Twitter - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Jack Dorsey Mempertimbangkan Penyertaan Butang Menyunting Tweet Di Twitter

Pada perkhidmatan Twitter, salah satu fungsi yang dimohon ramai adalah sokongan menyunting sesuatu Tweet yang dihantar – mungkin untuk menambah media yang tertinggal, atau membetulkan ejaan dan sebagainya. Kini, melalui Tweet yang dikongsikan CEO Jack Dorsey, beliau mengatakan mereka sedang mempertimbangkan fungsi berkenaan.

Perkara berkenaan diperlihatkan oleh Jack Dorsey dengan menjawab Tweet pertanyaan beliau mengenai apakah perkara baru yang mereka ingin lihat pada Twitter pada 2017 kelak.

Jack Dorsey turut membincangkan, mengatakan mungkin boleh menawarkan sokongan penyuntingan dengan menawarkan masa penyuntingan yang terhad – mungkin sekitar lima minit selepas sesuatu Tweet dihantar.

Hal ini adalah kerana terdapat beberapa media yang turut menyertakan Tweet dalam laporan mereka, dan semestinya mereka tidak inginkan konteks berubah apabila seseorang pengguna menyuntingnya selepas ia disiarkan pada televisyen atau dicetak.

Ia tidak diketahui lagi bilakah fungsi seumpamanya diperkenalkan. Buat masa ini, Jack Dorsey sedang mengumpulkan maklumbalas mengenai ciri baru yang pengguna inginkan melalui Twitter pada 2017 kelak.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2hAABNi

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.