Hi! Welcome Back and Stay Tune! Samsung Memperkenalkan Aplikasi Produktivit Dan Pengurusan Emel – Samsung Focus - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Samsung Memperkenalkan Aplikasi Produktivit Dan Pengurusan Emel – Samsung Focus

Samsung sebelum ini telah memperkenalkan aplikasi Samsung Focus untuk pengguna dibeberapa buah negara, dan terkini, melalui kemaskini terbaru, aplikasi produktivit dan pengurusan emel daripada Samsung berkenaan turut telah diperkenalkan untuk pengguna tempatan.

Samsung Focus menawarkan sokongan untuk pengurusan emel sama ada IMAP/POP3, selain turut mengintegrasikan sokongan kalendar dan juga buku alamat didalamnya.

Samsung Focus

Samsung turut membahagikan pelbagai fungsi dengan tab tersendiri dalam memudahkan pengurusan. Aplikasi Samsung Focus ini ditawarkan untuk peranti Samsung yang menjalankan sistem operasi Android Marshmallow dan terkini.

Bagi anda yang menggunakan peranti Galaxy, mungkin boleh mencuba aplikasi pengurusan emel dan produktiviti ini secara percuma daripada Google Play Store hari ini.

Muat-Turun Samsung Focus untuk Galaxy






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2iqtxUI

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.