Hi! Welcome Back and Stay Tune! Dell Latitude 7285 – Komputer Tablet Dengan Sistem Pengecasan Tanpa Wayar - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Dell Latitude 7285 – Komputer Tablet Dengan Sistem Pengecasan Tanpa Wayar

Pengecasan tanpa wayar ialah teknologi yang kami mahu lihat dibangunkan dengan lebih serius tahun ini. Dengan hanya satu pad pengecasan, pelbagai peranti boleh dicas tanpa wayar berselirat di palam elekrtik. Buat masa ini ia sudah disokong oleh beberapa kamera digital, jam tangan pintar dan telefon pintar. Dell Latitude 7285 yang baru sahaja diperlihatkan adalah komputer riba yang menyokong pengecasan pantas.

Latitude 7285 ialah komputer tablet dengan papan kekunci yang boleh ditanggalkan. Apabila berfungsi sebagai tablet ia boleh digunakan sehingga sembilan jam. Sambungan kepada aksesori papan kekunci akan menambah masa penggunaan sebanyak tiga jam. Sistem pengecas tanpa wayar WiTricity digunakan.

Spesifikasi penuh dan harga jualan hanya akan diketahui Mei hadapan. Komputer tablet ini bukanlah yang pertama menggunakan teknologi tanpa wayar oleh Dell. Pada tahun 2009 Dell Latitude Z dihasilkan oleh mereka dengan pilihan dok pengecas tanpa wayar berharga $400.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2iLTDRT

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.