Hi! Welcome Back and Stay Tune! Ajal pemandu treler - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Ajal pemandu treler

Alor Gajah: Pemandu treler meninggal dunia akibat parah di kepala dan badan selepas melanggar belakang treler lain di Kilometer 208.9 Lebuhraya PLUS arah utara, berhampiran Restoran Jejantas Ayer Keroh, di sini, semalam.

Dalam kejadian 11.15 malam itu, M Loganathan, 38, yang memandu treler muatan tisu dalam perjalanan dari Johor Bahru ke Pulau Pinang.

Menurut sumber, mangsa dipercayai gagal membrek trelernya sebelum merempuh belakang treler dari arah yang sama.

Komander Operasi dari Balai Bomba dan Penyelamat (BBP) Ayer Keroh PBK ll Hadzar Hasan berkata, mangsa tersepit dan bomba terpaksa mengambil masa selama satu jam untuk mengeluarkan mangsa yang kedua kakinya tersepit di bawah papan pemuka.

 "Kedua-dua kaki mangsa dipercayai patah dan mangsa tidak sedarkan diri sebelum disahkan meninggal dunia selepas dibawa keluar dari tempat duduk pemandu. Kelindannya tercampak keluar ke bahu jalan dan cedera.

 "Seorang lagi pemandu lori di hadapannya turut cedera selepas dadanya terhentak ke stereng. Mangsa yang cedera dibawa dengan ambulans ke Hospital Alor Gajah untuk rawatan lanjut manakala mayat mangsa dihantar ke Jabatan Forensik hospital yang sama untuk bedah siasat," katanya ketika ditemui di tempat kejadian.



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakap Keli News

Kredit kepada pemilik laman asal dan untuk meneruskan bacaan di laman asal sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2oZ90el

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.