Hi! Welcome Back and Stay Tune! Bola Api Misteri Jatuh Dari Langit, Petanda Bencana? - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Bola Api Misteri Jatuh Dari Langit, Petanda Bencana?

Sebuah rakaman video yang baru-baru ini dimuat naik menggemparkan pengguna internet. Ini kerana dalam video tersebut memaparkan bola api berukuran raksasa kelihatan jatuh dari langit. Adakah ini petanda bencana atau makhluk asing?

Ada dua video yang diambil dari tempat yang berlainan yang memaparkan kejadian yang sama. Video pertama dipercayai dirakam di Louisiana pada 29 April lalu. Dalam video itu kelihatan jelas bola api misteri tersebut jatuh dengan asap yang sangat besar.

Manakala video kedua dimuat naik pada hari yang sama dan dipercayai diambil di wilayah Texas. Bola api tersebut dilihat mempunyai warna merah yang terang seperti meteor jatuh.



Kejadian ini menyebabkan ia menjadi perbualan hangat netizen. Ada pengguna mengatakan bahawa itu adalah bola api, ada juga yang mengatakan bahawa objek tersebut adalah bom, dan bahkan ada juga yang memberikan tanggapan gurauan, "Mungkin itu Superman yang turun ke Bumi dari Krypton?" kata salah seorang pengguna.

Tidak diketahui secara jelas mengenai objek misteri seakan-akan bola api itu. Ada spekulasi mengatakan bahawa objek tersebut adalah sebahagian dari satelit yang jatuh.



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakap Keli News

Kredit kepada pemilik laman asal dan untuk meneruskan bacaan di laman asal sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2pshwRl

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.