Hi! Welcome Back and Stay Tune! dia cuba buat x senonoh dengan saya.. dia cium pipi saya.. saya tolak.. saya cakap kenapa buat macam ni.. kita belum halal... - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

dia cuba buat x senonoh dengan saya.. dia cium pipi saya.. saya tolak.. saya cakap kenapa buat macam ni.. kita belum halal...

 sekadar gambar hiasan

Salam admin... saya cume nak luahkan... saya ada bercinta dengan seorang laki ni.. dah lama kami bercinta.. hampir 2 tahun.. tapi x pernah berjumpa.. hanya whtsapp dan tukar2 gambar je... 1 hari tu dia ajak saya jumpa.. sebab dah lama kenal tapi belom bersua muka.. saya pon setuju.. sebab kebetulan dia nak balik rumah mak dia.. sebabnya dia kerja kat bandar.. jauh dari kampung.. kami bercinta jarak jauh.. sebsb tu hsmpir 2 tshun x pernah jumpa.. ok ceritanya bila saya jumpa dia, memang sangat excited.. yelakan nak jumpa buah hati.. orang yang kita sayang.. bila dah jumpa, mula2 dia ok.. sebabkan terlalu rindu.. kami pegang tangan.. sebab saya salam dia.. lama kami sembang.. jalan2 ke shoping complex..

 beli2 barang.. tengok wayang... tapi masa nak balik tu, dalam kereta.. dia cuba buat x senonoh dengan saya.. dia cium pipi saya.. saya tolak.. saya cakap kenapa buat macam ni.. kita belum halal... dan dia cakap sebab dia terlalu rindu saya.. dah lama kami bercinta tapi ni kali pertama dapat jumpa.. saya cakap saya lagi suka bercinta jarak jauh sebab saya xnak berlaku benda2 yang x elok.. kemudian dia tiba2 nak raba saya... tangan dia cuba nak masuk dalam baju saya... cepat2 saya bukak pintu kereta lepastu saya keluar.. dia panggil saya masuk balik dalam kereta... 

tapi saya xnak.. saya takut... xpernah lagi saya berbuat benda2 yang macam tu.. saya memang x sangka.. orang yang saya percaya... sayang selama 2 tahun ada niat xbaik dengan saya... hancur hati saya.... lepas tu saya jalan perlahan2 dan dia pon keluar kereta kejar saya.. dia cakap dia nak anta balik.. dan dia janji xkan buat macam tadi lagi.. di sebabkan saya pon xde kenderaan nak balik, saya masuk balik dalam kereta... dia cakap nak anta saya balik, tapi dia bawak pergi tempat lain.. tempat yang xde orang.. dia parking kereta bawah pokok.. saya cakap kenapa berhenti sini.. anta lah saya balik.. lepas tu dia cuba nak rogol saya.. dia cium mulut saya.. saya tepis.. tapi dia lagi kuat.. dia nak bukak seluar dia, tiba2 hp saya bunyi.. terus dia berhenti.

. saya angkat call... mama saya yang call... ya Allah mama... mama dah selamat kan anak mama nie... lepas saya angkat call mama saya.. saya terus keluar kereta saya lari laju2 tanpa toleh belakang... menangis2 saya.... akhirnya saya jumpa teksi.. terus saya balik rumah.. sekarang saya dah tukar no telefon.. saya pon dah xtahu lagi keadaan lelaki tu.. tapi yamg pasti hati saya hancur.. luluh... saya memamg xsangka orang yamg saya sayang perangai setan sebenarnya.. sebab selama 2 tahun berkawan, dia xpernah cakap lucah.. xpernah anta gambar yang xsenonoh.. saya pelik kenapa bila jumpa saya dia jadi macam tu.. sedangkan saya bertudung.. 

baju longgar... tapi mungkin di sebabkan rupa saya.. saya bukan nak bangga.. tapi ramai cakap saya iras2 fasha sandha.. cume saya bertudung.. mama saya orang penang.. papa saya mix thailand.. tapi islam.. itu je admin saya nak luah... sekarang saya dah x berkawn dengan mana2 laki lagi.. umur saya pon dah masuk 25.. biarlah mama demgan papa yamg jodohkan saya.. kerana say a percaya bercinta lepas nikah lagi indah.. kerana mahalnya wanita itu bukan kerana wang hantarannya.. tapi kerana maruahnya.... maruah yang terjaga hanya untuk suami yang halal.... terima kasih admin...

✍ Sumber Pautan : ☕ Siakap Keli News

Kredit kepada pemilik laman asal dan untuk meneruskan bacaan di laman asal sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2qua0Ea

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.