Hi! Welcome Back and Stay Tune! Video: Penumpang Tercampak Ke Syiling Pesawat - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Video: Penumpang Tercampak Ke Syiling Pesawat

Sekurang-kurangnya 27 penumpang pesawat penerbangan Aeroflot dari Moscow, Russia ke Thailand cedera, termasuk patah tulang apabila tercampak ke siling selepas

BANGKOK – Sekurang-kurangnya 27 penumpang pesawat penerbangan Aeroflot dari Moscow, Russia ke Thailand cedera, termasuk patah tulang apabila tercampak ke siling selepas kapal terbang itu dilanda olak udara, kata pegawai semalam.
Kejadian menakutkan itu berlaku apabila pesawat jenis Boeing 777 berkenaan terbang melalui satu poket olak udara terang sebelum mendarat di lapangan terbang Bangkok pada tengah hari semalam, lapor Metro.
Juruterbang tidak sempat memberi amaran kepada penumpang kerana olak udara terang berlaku di lokasi yang tidak mempunyai awan.
Seorang pegawai kedutaan Russia di Bangkok, Denis Antonyuk memberitahu, 24 penumpang warga Russia dan tiga warga Thailand cedera dalam kejadian itu.
“Seramai 15 penumpang warga Russia dan dua warga Thailand masih dirawat di hospital, manakala selebihnya sudah dibenarkan keluar,” katanya.
Satu rakaman video dari telefon bimbit penumpang yang disiarkan stesen televisyen Russia, Rossiya 24 menunjukkan keadaan kabin pesawat itu yang huru-hara.
Beberapa penumpang dilihat terbaring cedera di lantai dan bagasi dengan kesan darah serta topeng oksigen tergantung di atas tempat duduk.
“Kami terpelanting ke siling pesawat dan sangat mustahil untuk bertahan.
“Pesawat bergegar tanpa henti dan saya ingat kami semua akan terhempas,” kata seorang penumpang, Yevgenia kepada Rossiya 24 melalui telefon.
Kedutaan Russia di Bangkok dalam satu kenyataan memberitahu, sebahagian mangsa dirawat di hospital akibat beberapa kecederaan terutama patah dan retak tulang.

“Beberapa mangsa perlu menjalani pembedahan tetapi tiada yang mengalami kecederaan yang mengancam nyawa,” jelasnya.


✍ Sumber Pautan : ☕ Siakap Keli News

Kredit kepada pemilik laman asal dan untuk meneruskan bacaan di laman asal sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2pEtY0X

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.