Hi! Welcome Back and Stay Tune! Pakcik ni dibuang keluarga kerana peluk Islam, tinggal bawah jambatan - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Pakcik ni dibuang keluarga kerana peluk Islam, tinggal bawah jambatan

loading…
loading…
Pakcik ni dibuang keluarga kerana peluk Islam, tinggal bawah jambatan

: GAMBAR seorang lelaki berkaca mata memakai kopiah sambil menggalas bag duduk di tangga sebuah masjid menjadi viral di media sosial selepas dia dikatakan dibuang keluarga selepas memeluk Islam.

Menurut individu yang mengirimkan gambarnya, pakcik ini mempunyai keluarga di Ipoh, Perak namun dia dibuang keluarganya selepas memeluk Islam dan sudah dua tahun tinggal di bawah jambatan di kawasan Puchong Jaya.

“Kalau ada nampak pakcik ni dekat sekitar Puchong hulur-hulurlah sikit ye, kesian kena tinggal keluarga sebab masuk Islam,” tulis Amirul di akaun twitter @amrlanwr.
Menurut Amirul lagi, isteri pakcik ini telah membawa anak-anaknya ke Australia, dia tidak selesa dengan tindakan itu memandangkan budaya pergaulan di negara tersebut yang begitu bebas. Justeru dia tidak mahu anak-anaknya membesar dalam persekitaran begitu.
Difahamkan pakcik ini sangat memerlukan pekerjaan untuk mengumpul wang bagi membawa kes penjagaan anak ke mahkamah.
“Pakcik ini dia cakap dia boleh buat kerja kerja ubahsuai rumah sebab dulu dia ada pengalaman 10 tahun dalam bidang ni.”
“Dia nak kerja secepat mungkin sebab nak bawa kes (penjagaan anak) ni ke mahkamah tapi dia takut sebab pendapatan dia tak mencukupi,” tulis Amirul lagi.
Jangan Lupa Like Page Ini Untuk Mendapatkan Segala Berita Yang Paling Terkini!!

The post Pakcik ni dibuang keluarga kerana peluk Islam, tinggal bawah jambatan appeared first on Berita Viral.



✍ Sumber Pautan : ☕ Berita Viral

Kredit kepada pemilik laman asal dan untuk meneruskan bacaan di laman asal sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2pGJUhf

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.