Hi! Welcome Back and Stay Tune! Pelancong Asing Buat Aksi Tak Senonoh Dalam Tuk-Tuk Ditaha Pihak Polis - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Pelancong Asing Buat Aksi Tak Senonoh Dalam Tuk-Tuk Ditaha Pihak Polis


Bikin panas! Aksi sepasang pelancong asing melakukan hubungan seks di dalam sebuah Tuk Tuk di Phuket, Thailand telah mencetus kemarahan penduduk.

Melalui rakaman video berdurasi 28 saat yang dimuat naik oleh seorang pengguna Facebook bernama Sornchai Uadsree, pasangan tersebut tanpa rasa segan melakukan seks dengan penuh berahi di tempat duduk belakang sebuah Tuk Tuk.

"Tak boleh ke mereka tunggu hingga sampai hotel? Betul-betul tak sabar mereka nak lakukan ini? tulis Sonrchai dalam kapsyennya.

Perbuatan tidak bermoral itu dirakam pada waktu malam di Pantai Patong iaitu sebuah pantai peranginan terkemuka di Phuket. 


Difahamkan, pasangan pelancong itu sudah ditahan pihak berkuasa setelah video yang memaparkan aksi mereka melakukan seks menjadi tular di media sosial.

Gila betul! dalam Tuk Tuk pun selamba je mereka "mengawan". Agaknya sudah menjadi kebiasaan dan "fetish" bagi pasangan ini melakukan seks di tempat awam.

Diharapkan perbuatan biadab dan tidak senonoh seperti ini tidak terjadi di negara kita. Pasti semua sudah sedia maklum kan, perasaan malu itu adalah sebahagian dari iman. Adanya sifat malu itu boleh mengelakkan kita dari melakukan sesuatu yang dimungkari Tuhan. Tetapi apabila perasaan malu sudah mula hilang, inilah jadinya. 


Koleksi video viral edisi 2017




✍ Sumber Pautan : ☕ Oh! Semput

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2qK2nfO

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.