Hi! Welcome Back and Stay Tune! Oh abang K-Pop! Gara-gara kesiankan kisah sedih jejaka dari Korea Selatan, gadis Singapura ini rugi RM40,000 - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Oh abang K-Pop! Gara-gara kesiankan kisah sedih jejaka dari Korea Selatan, gadis Singapura ini rugi RM40,000

GARA-GARA kasihankan kisah sedih seorang jejaka Korea Selatan, gadis Singapura ini telah ditipu lebih S$13,000 (kira-kira RM40,000)!

Oh abang K-Pop! Gara-gara kesiankan kisah sedih jejaka dari Korea Selatan, gadis Singapura ini rugi RM40,000

Oh abang K-Pop! Gara-gara kesiankan kisah sedih jejaka dari Korea Selatan, gadis Singapura ini rugi RM40,000

Empat puluh ribu ringgit? Bukan nilai yang sedikit! Ia adalah satu nilai yang besar. Sedangkan ingin mengumpul seribu sahaja pun agak payah, inikan pula jumlah yang sebegitu besar.

Begitulah nasib malang yang menimpa seorang gadis seberang tambak Johor ini apabila mendapati dia telah ditipu oleh seorang jejaka Korea Selatan berumur 20 tahun.

Atas dasar kasihan mendengar kisah yang kononnya sedih diceritakan oleh jejaka tersebut, gadis ini bernekad untuk meminjamkan wangnya sendiri.

 

Berikut adalah perkongsian gadis tersebut di laman Facebooknya:

Gadis ini turut menyatakan bahawa jejaka tersebut dikehendaki oleh pegawai polis dan pegawai imigresen Korea atas sebab dia tidak hadir serta tidak mahu mengikuti latihan ketenteraan di Korea Selatan.

Di Korea, melarikan diri daripada latihan ketenteraan adalah suatu kesalahan yang besar. 

Sumber: MYNEWSHUB.CC

Oleh: Amy Maizura

 



Sumber Oh abang K-Pop! Gara-gara kesiankan kisah sedih jejaka dari Korea Selatan, gadis Singapura ini rugi RM40,000

✍ Sumber Pautan : ☕ Macam Macam hal laaaa... Anda patut tahu!!!

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2ulP0EM

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.