Hi! Welcome Back and Stay Tune! Bapa Tekup Muka Dan Tidur Di Atas Bayi Hingga Meninggal Dunia - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Bapa Tekup Muka Dan Tidur Di Atas Bayi Hingga Meninggal Dunia

Bapa tekup muka dan tidur di atas bayi hingga meninggal dunia|Berang tidur terganggu dengan tangisan bayi,seorang bapa tergamak membunuh bayinya sendiri yang masih berusia 3 bulan di sebuah Apartemen di jakarta utara.

Kejadian itu di percayai berlaku kira-kira jam dua petang semalam, faisal amir 27 ketika itu berniat untuk tidur sebelum tiba tiba bayi malang itu menangis.

Berang anak tak mahu diam,lelaki itu kemudian memukul bayi menggunakan botol bedak,namun tangis anaknya semakin menjadi jadi.

Bagaimanapun usaha untuk membuat bayi diam gagal hingga suspek menekap muka bayi menggunakan bantal,kemudian baring di atasnya selama 3 jam.

Akibat dari pada kejadian itu,bayi disahkan meningga dunia akibat sesak nafas.

Sebaik sahaja bagun dari tidur kira kira jam 5 petang,suspek kemudian ke dapur untuk membuat susu tanpa menyadari bahwa bayinya sudah meninggal.

“Saya cuba memberikan nafas bantuan,tapi anak saya tidak sedarkan diri,dia sudah tidak bernyawa,saya pasrah “katanya.

Dimaklumkan ketika kejadian ibu mangsa bekerja dan hanya balik sekali dalam 4 hari.suspek yang merupakan seorang penganggur terpaksa menjaga bayi dalam keadaan tertekan.

Ketika di soal siasat suspek mengaku ketika itu dia tengah pening,ekoran sudah lama tidak mendapat kerja.



✍ Sumber Pautan : ☕ Tahukah Anda Rakyat Malaysia?

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2uvidgX

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.