Hi! Welcome Back and Stay Tune! 10 gambar: Bakal pengantin maut digilis kereta api - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

10 gambar: Bakal pengantin maut digilis kereta api

10 gambar: Bakal pengantin maut digilis kereta api|Sungguh malang nasib seorang wanita Evayanti yang dikatakan bakal melangsungkan pernikahan 7 oktober bulan hadapan maut mengenaskan di gilis kereta api di jalan Ayahanda Medan semalam kira-kira jam 15:30 petang.

Lebih memilukan di tempat kejadian, undangan pernikahannya bersama seorang lelaki yang bekerja di stesen kereta api tersebut berterabur di sekitar kejadian.

Dari info yang di kutip,kemalangan berpunca dari pada pemandu Gojek Online dan mangsa leka bermain Hp ketika melintas rel kereta api.

Hal itu di ungkap oleh saksi kejadian yang sempat berteriak “awas ada kereta api” namun tidak di hiraukan oleh kedua mangsa.

Katanya kedua mangsa di seret hingga sejauh 20 meter lebih,penumpang wanita maut ditempat kejadian dengan cedera di seluruh badan termasuk putus kaki,sementara pemandu Gojek online yang dikenali sebagai Ahmad Sutopo mengalami luka serius dan di kejarkan kehosipital.

Orang awam yang melihat nahas ngeri itu itu bergegas melaporkan kejadian,seorang lelaki paruh baya tiba di lokasi kejadian yang mengaku bakal bapa martua mangsa. Katanya mangsa dalam perjalanan menyebar undangan pernikahan kepada rakan-rakan dekatnya.

Sementara pihak polis berkata,Mayat mangsa dibawa kehospital untuk siasatan lanjut sebelum di serahkan kepada ahli keluarga untuk di makamkan katanya.

 

The post 10 gambar: Bakal pengantin maut digilis kereta api appeared first on Eberita.org.



✍ Sumber Pautan : ☕ Eberita.org

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2fn9qE5

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.