Hi! Welcome Back and Stay Tune! ‘Element of Surprise’ Najib Membisukan Kit Siang, Kecutkan Mahathir - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

‘Element of Surprise’ Najib Membisukan Kit Siang, Kecutkan Mahathir






Kini ‘mulut puaka’ Kit Siang sudah bisu, Mahathir pula ‘kecut telor’. Siapa berani menegakkan benang yang basah mengakatan mereka ini berjaya membuat kejutan? Mana pergi FBI yang mahu tangkap Najib itu?

PENIPU BESAR ialah jawapan paling tepat.

Peliknya apabila PM Najib buat kejutan, ramai yang kata beliau menipu. Adakah mereka itu sedang menipu diri sendiri untuk tidak mengaku bahawa ada sedikit penghargaan pada kejutan tersebut. Terujanya mereka apabila Najib buat kejutan esoknya hari cuti, kenapa tidak saja pergi kerja kalau apa yang Najib cakap itu semua bohong? Sebagai nasihat, simpan sedikit kebodohan itu.

Netizen kita ini sebenarnya pemalas untuk berfikir sedangkan mereka suka membaca, TAJUK SAHAJA. Itu pun selalunya baca pun tidak habis perenggan sudah tahu segala isinya. Apakah dengan mendapat cuti sahaja yang menguntungkan mereka? Pelaburan berbilion ringgit itu sama sekali tidak mendatangkan hasil? Tolongkan berfikir secara rasional sebagaimana juga boleh anda mempersoalkan bagaimana dengan Kerugian 32 bilion itu.

Sedarkah kita bahawa setiap kejutan yang dibuat PM Najib bukan mahu menjatuhkan orang yang membangkangnya. Perhatikan betul-betul, sebagai contoh kepada penjelasan ini anda lihat pelaburan di Amerika, pembelian pesawat, pembangunan pesat serata negara, malahan mengindahkan sungai di Kuala Lumpur dan bermacam-macam lagi. Adakah ia menjadi satu kejutan untuk menjatuhkan Kit Siang atau Mahathir?

Namun begitu, hakikatnya kejutan tersebut ternyata mendiamkan ‘loji tutur’ Kit Siang dan mencacatkan plan A,B,C,D sampai ke sudah Mahathir. Maka telah berlaku kesipuan berganda disitu.



Sumber : NALURI BANGSA



✍ Sumber Pautan : ☕ KAKI PALU

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2wiC7sC

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.