Hi! Welcome Back and Stay Tune! Demi Hindari Pelecehan Seksual, Wanita Ini Nekat Lompat dari Keretapi Yang Melaju - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Demi Hindari Pelecehan Seksual, Wanita Ini Nekat Lompat dari Keretapi Yang Melaju

 4/9/17


Kereta Cepat India. (Foto: Reuters) 
 Keretapi laju India. (Foto: Reuters)
VIJAYAWADA - Seorang wanita muda berusia 21 tahun di India harus mengalami cedera parah setelah nekat melompat dari sebuah keretapi yang sedang bergerak laju. Wanita   tersebut diketahui melompat dari keretapi untuk menghindari aksi pelecehan seksual. 

Mangsa menyatakan bahwa, ia hendak dilecehkan oleh 3 penumpang lelaki. Ketika kejadian, wanita malang itu diketahui  sedang naik keretapi bersama 2 temannya. Ia tengah dalam perjalanan dari Chennai, India Selatan menuju ke kampung halamannya Vijayawada dengan menggunakan keretapi laju  Ernakulam-Hazrat Nizamuddin.

"Saya terpisah tempat duduk dengan kedua teman saya dan dekat dengan ketiga lelaki itu. Pertama-tama mereka berbicara hal-hal tidak senonoh sebelum melakukan pelecehan," ujar mangsa dalam keterangannya pada polis  sebagaimana dikutip dari IBTimes, Isnin (4/9/2017).

Mangsa menambahkan, hanya 2 orang pelaku yang menyentuh tubuhnya sementara 1 seorang lagi merakam aksi tersebut dengan telepon. Sebelum nekat melompat, ia sempat meminta bantuan kepada penumpang lainnya. Namun, tak ada seorang pun dari mereka yang bersedia membantunya. 

Merasa terpojok dan tak punya pilihan, ia kemudian nekat melompat dari keretapi. Teman-teman korban yang menyedari aksi nekatnya kemudian menghidupkan alarm darurat keretapi dan tak lama kemudian keretapi pun terhenti. 

Kejadian ini kemudian segera dilaporkan kepada polis  dan gadis itu langsung dievakuasi lalu dikejarkan ke rumah sakit. Ketiga suspek diketahui Korban yang berasal dari Bihar dan Harikesh Yadav serta Sudhakar yang berasal dari Negara   Uttar Pradesh. Polis  kini telah meringkus ketiganya.


✍ Sumber Pautan : ☕ indah.com

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2gyC8BY

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.