Hi! Welcome Back and Stay Tune! Wanita Bogel Mahu Minuman Percuma Jadi Tular - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Wanita Bogel Mahu Minuman Percuma Jadi Tular




SEBUAH kelab malam telah ditutup selepas beberapa wanita sanggup buka baju dan melondehkan seluar sehingga menampakkan pakaian dalam semata-mata untuk dapat minuman percuma.
Kejadian aneh yang berlaku di kelab Bellha di Argentina itu dirakamkan secara rahsia dan kini menjadi tular. Bagaimanapun tidak diketahui bilakah video itu dirakamkan.

Pemilik kelab itu dilaporkan mengharamkan pengunjungnya merakamkan aktiviti di dalam premis tersebut namun video rahsia yang tersebar itu memaparkan beberapa wanita berambut perang membuka baju mereka berhampiran bar.



Dalam pada itu, setiausaha pihak berkuasa tempatan, Valentin Bustillo berkata, kelab malam berkenaan ditutup kerana lesennya telah mati dan ia perlu diperbarui sebelum boleh dibuka semuka.

“Video yang dirakamkan oleh pengunjung kelab terbabit juga sudah sampai ke tangan kita. Walaupun tiada laporan secara rasmi dibuat, kami telah memulakan siasatan sendiri. Polis juga akan membantu,’’ kata Valentin.

Sementara itu media Argentina melaporkan wanita yang dirakamkan berbogel itu adalah bawah umur dan disebabkan keadaan tersebut, kelab malam itu berkemungkinan besar tidak akan dibenarkan beroperasi lagi.

Selain itu, laporan itu juga menyatakan bahawa amalan menawarkan minuman percuma kepada wanita dengan syarat mereka berbogel, memang telah diamalkan di negara itu.

Malah terdapat beberapa kes di mana wanita sanggup berbogel dan melakukan seks di depan orang ramai juga dilaporkan berlaku. – MYNEWSHUB.CC

✍ Sumber Pautan : ☕ KAKI PALU

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2n91h9w

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.