Hi! Welcome Back and Stay Tune! Bagaimana Cara Menarik Pelanggan di Wechat - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Bagaimana Cara Menarik Pelanggan di Wechat

Bagaimana Cara Menarik Pelanggan di Wechat. Ini merupakan trik terbaru bagaimana anda boleh gunakan wechat untuk dapatkan pelanggan yang mana anda boleh rujuk pada entri "Panduan Buat Duit Wechat". Teknologi berlalu begitu pantas dan memberikan impak yang positif kepada peniaga. Ramai peniaga telah meluaskan kaedah pemasaran produk mereka dengan pelbagai kaedah daripada offline kepada online marketing.  Dengan capaian internet yang semakin baik dan kewujudan peranti mudah alih seperti laptop, tablet dan smartphone makin memudahkan kerja-kerja pemasaran secara online.

Dan dunia online kini adalah bukan sahaja tempat bersosial malah tempat berjual beli kerana pasaran yang luas memandangkan di laman sosial tempat orang ramai berkumpul. Misalnya laman facebook, instagram dan terkini di wechat. Hanya menggunakan peranti mudah alih kerja-kerja pemasaran berlaku dengan pantas tanpa mengira batasan sempadan negara dan pasaran yang lebih luas. Jadi ramai yang berjaya menghidu peluang ini. Antara teknik terbaru adalah cara menarik pelanggan di wechat.

cara tarik pelanggan we chat
Cara Tarik Pelanggan Menggunakan Wechat


Bagaimana Cara Menarik Pelanggan di Wechat

Sebagai peniaga online anda boleh mempelbagaikan channel pemasaran dan jangan gunakan satu channel sahaja. Anda boleh gunakan facebook, blog, instagram dan aplikasi wechat yang boleh anda praktikkan. Teknik wechat masih lagi baru dan masih ada peniaga di luar sana yang tidak pernah tahu tentang teknik ini.

Dalam situasi ekonomi sekarang, PELABURAN yang TERBAIK adalah pelaburan TERHADAP DIRI SENDIRI. Iaitu dengan cara MENAMBAH ILMU-ILMU BARU  AGAR dengan ilmu itu ia DAPAT menambah dan MEMPERBAIKI kedudukan EKONOMI keluarga serta POKET SENDIRI

Nak harapkan gaji setiap bulan yang ada?… memang sukar untuk menyimpan.

Nak tunggu boss naikkan gaji? Memang tinggal harapan jer lah ketika ekonomi sedang suam-suam kuku ini. Malahan dari kajian yang dilakukan, gaji pekerja di Malaysia hanya naik sekitar RM17 sahaja setahun! Masih lagi tidak cukup!

Jadi, mahu atau tidak! Anda harus ada PLAN B iaitu CIPTA PENDAPATAN TAMBAHAN untuk naikkan pendapatan anda setiap bulan.

50 idea buat duit wechat
Cara Tarik Pelanggan Menggunakan Wechat


Bagaimana jika anda boleh menjana pendapatan RM200.. RM300.. RM500.... hingga RM1-2 ribu setiap bulan SECARA SAMBILAN Di WECHAT? Sudah pasti ianya akan dapat membantu perbaiki kehidupan anda sekeluarga!.

Sahabat saya Tuan Azly adalah orang yang mahir menggunakan Wechat. Teknik yang sama telah ajarkan kepada kawan-kawan beliau dan Alhamdulillah setelah mereka lakukan teknik-teknik yang diajarkan, mereka juga turut berjaya mendapat pelanggan menerusi WeChat. Ada juga kawan Tuan Azly yang sebelum ini tidak bekerja dan hanya suri rumah, turut berjaya menjana pendapatan sampingan RM3-4 ratus secara sambilan, hanya dari rumah menggunakan WeChat!

Kini.. saya ingin membongkarkan Teknik yang beliau gunakan kepada anda pula.

Cara Tarik Pelanggan Menggunakan Wechat
Cara Tarik Pelanggan Menggunakan Wechat

Rahsia Buat Duit Dengan Wechat

Ebook Teknik WeChat ini ditulis oleh saya sendiri, bukan saya upah orang lain. Ebook ini khusus untuk mereka yang ingin menambah pendapatan setiap bulan di WeChat dengan menggunakan smartphone sahaja.

Ebook ini adalah hasil daripada pengalaman beliau sendiri selama 3 tahun lebih menggunakan WeChat.

Beliau bukanlah jenis kutip isi dekat Google atau tengok di you-tube untuk dijadikan ebook. Ini ebook ‘Fresh’ dari pakar Teknik WeChat. Anda takkan jumpa ilmu di dalam ebook ini di mana-mana di internet!

Semua teknik yang ditunjukkan dalam ebook ini meliputi teknik pilih idea, teknik membuka akaun WeChat yang boleh buat duit, teknik pemasaran zero kos, teknik closed prospek di WeChat dan bermacam-macam teknik WeChat untuk anda yang mahu buat duit tambahan secara sambilan

Ebook ini setebal 127 muka surat, disusun mengikut tertib. Senang dibaca & mudah faham. Saiz huruf tidak menyakitkan mata. Ada gambar dan lengkap dengan gambar rajah berwarna untuk memudahkan pemahaman anda.

Panduan Buat Duit Wechat

Terdapat 6 Bab Utama di dalam ebook ini. Berikut saya kongsikan pengisian-pengisian yang terkandung dalam ebook ini serta manfaat yang bakal anda perolehi setelah anda habis membaca keseluruhannya


  • Pendahuluan
  • Bab 1: 7 Kunci Asas Sebelum Buat Duit Dengan WeChat 
  • Bab 2: Apa Itu Buat Duit Dengan WeChat? 
  • Bab 3: Menjana Duit Pertama Dengan WeChat
  • Bab 4: Rahsia Pemasaran Zero Kos Dengan WeChat
  • Bab 5: 15 Penghalang Buat Duit Di WeChat 
  • Bab 6: 10 Formula Mudah Tingkatkan Pendapatan Pendapatan Dengan WeChat 

Cara Tarik Pelanggan Menggunakan Wechat
Cara Tarik Pelanggan Menggunakan Wechat


Inilah isi-isi kandungan yang bakal anda perolehi melalui ebook Teknik WeChat.  Memang hebat kan? Amat berbaloi untuk dimiliki oleh anda. Sudah pasti ianya hebat dan mampu memberikan anda manfaat dalam proses menambah pendapatan 3-4 angka setiap bulan secara sampingan menggunakan Teknik WeChat.

Macam mana?

Teringin ke nak buat duit di wechat dan belajar cara menarik pelanggan di wechat. Untuk rujukan penuh tentang teknik wechat anda bolehlah ke halaman rasmi teknik wechat Tuan Azly : Web Rasmi Teknik Wechat




✍ Sumber Pautan : ☕ Blog Azzahairi

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2BGdonl

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.