Hi! Welcome Back and Stay Tune! Papan Kekunci Swype Untuk Android Dan iOS Dihentikan Pembangunannya - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Papan Kekunci Swype Untuk Android Dan iOS Dihentikan Pembangunannya

Swype merupakan salah satu aplikasi papan kekunci maya yang popular dikalangan pengguna peranti mudah-alih. Ia menawarkan kemudahan untuk pengguna menaip sesuatu perkataan dengan hanya meleretkan jari dari satu huruf ke huruf yang lain – dan dengan sokongan pembelajaran mesin, ia boleh meramalkan perkataan yang sedan anda menaip.

Sebelum ini, papan kekunci ini telah diambil-alih oleh Nuance, dan kini, selepas sekian lama tanpa kemaskini, pembangunnya mengesahkan yang mana papan kekunci Swype untuk Android dan iOS telah dihentikan pembangunan dan penawarannya.

Bagi pengguna sedia ada, anda masih boleh kekal menggunakannya seperti biasa buat masa ini. Namun, bergerak kehadapan, aplikasi berkenaan mungkin tidak disokong dan mungkin tidak berfungsi dengan lancar.

Sekiranya anda sedang melihat kepada papan kekunci alternatif, kami sendiri mencadangkan menggunakan aplikasi Gboard daripada Google yang hadir dengan rekaan dan ciri-ciri menarik.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2EFrqIL

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.