Hi! Welcome Back and Stay Tune! "Emak Bukan Balik Hari Ni La, Flight Mak Esok." Lelaki Ini Terkejut, Tersalah Jemput ‘Penumpang’. Siapakah Wanita Persis Ibunya Yang Dijemput Di Airport? - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

"Emak Bukan Balik Hari Ni La, Flight Mak Esok." Lelaki Ini Terkejut, Tersalah Jemput ‘Penumpang’. Siapakah Wanita Persis Ibunya Yang Dijemput Di Airport?



Jika nak diikutkan sering kali kita mendengar kisah seram berlaku dalam perjalanan ke lapangan terbang di Sepang. Jika drive berseorangan pada waktu malam, memang anda kena bersedia dengan sebarang kebarangkalian. 

Terbaru, seorang lelaki kena mengambil ibunya di KLIA2. Bila dah ambil ibunya, dalam perjalanan pulang badan lelaki itu mula rasa lain macam.


Bila dah sampai rumah ingatkan semuanya dah selesai. 20 minit selepas lelaki itu terlelap..

Kena ambil emak di KLIA


Kisah ini telah diceritakan oleh individu bernama Fazrul di Twitter dimana beberapa hari lepas, Fazrul harus mengambil ibunya di KLIA2. Menurutnya, si ibu akan selalu ke Jawa atas urusan kerja dan melawat saudara mara disana. Tambah Fazrul lagi, kebiasaannya dia akan mengambil ibunya pada waktu lewat malam.

Tapi kali ini, ceritanya agak menggerunkan sedikit. Nak tahu kenapa? Jom baca kisah selanjutnya. Hati-hati bagi yang suka memandu kereta pada waktu malam itu ye.



Tolong angkat bag, tetapi rasa berat sangat



Tiba-tiba badan rasa seram sejuk


Dah sampai rumah, selepas selesai semuanya.. Lelaki ini dapat satu whatsapp



Kredit: Ohbulan


✍ Sumber Pautan : ☕ PenmerahPress

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2ufTFck

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.