Hi! Welcome Back and Stay Tune! Huawei Mate RS Porsche Design Akan Dilancarkan Bersama Dengan P20 - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Huawei Mate RS Porsche Design Akan Dilancarkan Bersama Dengan P20

Selamat pagi dan tinggal dua hari sahaja lagi sebelum Huawei P20 dilancarkan secara rasmi dari kota cahaya Paris. Semalam video acah dikongsi oleh pihak Huawei yang memberikan petanda mereka akan melancarkan P20 Porsche Design. Tetapi nampaknya ini tidak akan berlaku dan sebaliknya Huawei Mate RS Porsche Design pula akan dilancarkan.

Laman Gadgetmatch memuat naik gambar di atas yang ditemui di lokasi pelancaran P20 yang akan berlangsung 27 Mac ini. Ini memberikan petanda P20 Porsche Design mungkin tidak wujud dan sebenarnya Mate RS akan dilancarkan. Rekaannya mungkin berbeza dari Huawei Mate 10 Porsche Design yang dilancarkan tahun lalu.

Penggunaan nama “RS” di sini amat menarik kerana ia singkatan kepada Rennsport yang digunakan Porsche pada kereta edisi berkuasa mereka. Mungkin ini ialah peranti Huawei dengan storan 512GB yang didengari beberapa hari yang lalu.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2pGkkJF

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.