Hi! Welcome Back and Stay Tune! Airbus Berkongsi Konsep Ruang Kargo Pesawat Diubah Suai Menjadi Taman Permainan, Ruang Tidur Dan Istirahat - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Airbus Berkongsi Konsep Ruang Kargo Pesawat Diubah Suai Menjadi Taman Permainan, Ruang Tidur Dan Istirahat

Setiap tahun kami sekurang-kurangnya akan menaiki penerbangan yang mengambil masa melebihi 16 jam untuk tiba ke destinasi. Kerap kali bagi mengurangkan kos kami hanya membeli tiket kelas ekonomi. Ruang tempat duduknya sempit dan kurang selesa. Di zaman awal Era Jet enam puluh tahun yang lalu. ramai mengharapkan ruang di dalam pesawat adalah lebih selesa dari sekarang.

Airbus telah berkongsi konsep dimana ruang kargo pesawat diubahsuai menjadi ruang tidur tambahan, taman permainan kanak-kanak, bilik mesyuarat dan juga ruang santai dengan tingkap besar. Ini menghidupkan semula konsep kapal terbang seperti kapal persiaran dengan pelbagai kemudahan yang selesa. Pihak Airbus bercadang menjadikan konsep-konsep kabin ini realiti buat pelanggan A330 dan A350 XWB menjelang 2020.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2IMhhrs

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.