Hi! Welcome Back and Stay Tune! Oppo Dilaporkan Bakal Menggunakan Skrin OLED Dwi-Lengkung Keluaran Samsung - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Oppo Dilaporkan Bakal Menggunakan Skrin OLED Dwi-Lengkung Keluaran Samsung

Samsung ialah pengeluar panel OLED terbesar di dunia dan telah menawarkan skrin kepada Apple dan Xiaomi. Kepakaran mereka juga terletak pada pengeluaran skrin OLED dwi-lengkung seperti yang boleh dilihat pada Galaxy S9 dan Galaxy Note 8. Menurut laporan The Bell, Oppo akan menjadi pengeluar terbaru yang menggunakan skrin keluaran Samsung.

Samsung Galaxy S7 EdgeSkrin dwi-lengkung atau lebih dikenali sebagai Edge Display memberikan ilusi peranti yang mempunyai bingkai sisi yang nipis. Skrin yang dipesan ialah sebesar 6.42 inci dan akan digunakan pada peranti yang akan dilancarkan sekitar Julai atau Ogos. Ini ialah panel OLED yang saiznya hampir sama seperti pada Galaxy Note 8 (6.3″). Berita ini amat menarik kerana rekaan peranti Oppo mungkin akan berubah selepas mengekalkan rekaan yang agak sama sejak sekian lama.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2Jzdt0t

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.