Hi! Welcome Back and Stay Tune! LG Q8 Dengan Sokongan Stylus Dan Kalis Air Dilancarkan Di Korea Selatan - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

LG Q8 Dengan Sokongan Stylus Dan Kalis Air Dilancarkan Di Korea Selatan

LG boleh dikatakan agak lemah dalam pemasaran telefon pintar mereka. Walaubagaimanapun, perkara ini tidak menghentikan pengeluar peranti berkenaan terus hadir dengan pelbagai variasi peranti baru.

Terkini, LG telah pun melancarkan LG Q8 secara rasminya di Korea Selatan, yang mana hadir dengan sokongan spesifikasi rendah-pertengahan, dan pada masa yang sama turut hadir dengan sokongan stylus untuk input.

LG Q8 2018

Dari segi spesifikasi, LG Q8 menggunakan skrin bersaiz 6.2-inci dengan nisbah skrin 18:9, dijana cip Snapdragon 450, memori 4GB RAM dan storan 64GB. Peranti ini turut hadir dengan sokongan kalis air IP68 bersama-sama dengannya.

Info mengenai penggunaan kamera pada peranti ini masih tidak diketahui. Buat masa ini, ia hanya dilancarkan di Korea Selatan sahaja, dan tidak diketahui sama ada akan dipasarkan pada peringkat global atau sebaliknya.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2Ol22bz

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.