Hi! Welcome Back and Stay Tune! Xiaomi Pocophone F1 Tertiris – Memperlihatkan Spesifikasi Sebuah Peranti Mercu Dan Penggunaan Sistem Penyukan Cecair - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Xiaomi Pocophone F1 Tertiris – Memperlihatkan Spesifikasi Sebuah Peranti Mercu Dan Penggunaan Sistem Penyukan Cecair

Pada penghujung bulan lepas, telah kami laporkan di mana Xiaomi disahkan bakal hadir dengan sebuah lagi peranti mercu bernama Pocophone F1.

Peranti ini kian menjadi misteri kerana tiada butiran lengkap dan jelas. Kini, gambar peranti itu sendiri tertiris bersama-sama dengan kotak. Ia memperlihatkan penggunaan spesifikasi sebuah peranti pintar dan juga penggunaan sistem penyejukan cecair.

Dari imej peranti, skrin dilihat hampir sama seperti dengan Xiaomi Mi 8 – bertakuk dan juga kamera hadapan dengan kelihatan seperti satu sensor infra yang berkemungkinan adalah untuk nyahkunci berasaskan wajah. Dari segi rekaan pula ia dilihat dibina dari besi, masih mengekalkan bicu audio 3.5mm dan juga mempunyai bateri sebesar 4000mAh.

Lebih menarik, peranti ini bukan sahaja dijana dengan Snapdragon 845 – tetapi adalah Snapdragon 845 AIE yang memfokuskan kecerdasan buatan. Di mana sistem dwi-lensa peranti juga turut disokong oleh teknologi tersebut.

Tiada lagi maklumat seperti memori atau juga tarikh pelancaran. Tapi ini berkemungkinan adalah satu peranti mercu Xiaomi harga berpatutan. Seperti biasa, ikuti Amanz selalu dan nantikan berita lanjut.

 

*Sumber adalah dari laman membeli belah atas talian dari Roman – ia sudah pun dipadam.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2OkeSGS

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.