Hi! Welcome Back and Stay Tune! Imej Pengolokan Nokia 7.1 Plus Tertiris - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Imej Pengolokan Nokia 7.1 Plus Tertiris

Pada 4 Oktober kelak, HMD Global dikatakan akan melancarkan peranti baru. Peranti tersebut berkemungkinan adalah Nokia 9 dan Nokia 7.1 Plus ataupun salah satu daripadanya. Kini, imej pengolokan Nokia 7.1 Plus tertiris – memperlihatkan skrin bertakuk dan dwi-lensa dari Carl Zeiss.

Nokia 7.1 Plus yang tertiris ini dilihat mempunyai rekaan gabungan besi atau aluminium dan kaca. Terdapat pengimbas cap jari di belakang dan di bahagian depan terlihat ‘dagu‘ yang tebal dengan penjenamaan Nokia. Panel belakangnya terdapat tulisan Android One, jadi ini bermakna Nokia 7.1 Plus akan menjalankan Android One yang terkini.

Spekulasi mengatakan Nokia 7.1 Plus ini akan dijana dengan Snapdragon 710. Memori 6GB RAM, 128GB storan, dan dianggarkan akan dijual pada harga RS.25,000 (~RM1437) sahaja. Untuk maklumat lanjut, sama-sama kita nantikan.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2xu12fr

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.