Hi! Welcome Back and Stay Tune! AMD Mengakhiri Sokongan 32-bit Untuk Perisian Kemaskini Radeon Software Adrenaline - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

AMD Mengakhiri Sokongan 32-bit Untuk Perisian Kemaskini Radeon Software Adrenaline

Di dalam konteks perkomputeran, perisian kemaskini ialah perisian yang dikeluarkan oleh syarikat pembina cip ataupun sistem operasi untuk mengemaskini sebarang kerentanan ataupun menambahbaikkan prestasi sesebuah sistem.

AMD baru-baru ini dikatakan telah menamatkan sokongan perisian kemaskini Radeon untuk komputer-komputer yang menggunakan sistem operasi 32-bit, dan hanya akan mengeluarkan perisian untuk sistem operasi 64-bit selepas ini.

Diantara sistem-sistem operasi yang akan terkesan oleh pengumuman ini termasuklah Microsoft Windows 10, Windows 7Red Hat Enterprise Linux (RHEL), CentOS, Ubuntu dan SUSE Linux Enterprise Desktop (SLED).

Bagi mereka yang masih sedang menggunakan sistem operasi 32-bit, perisian kemaskini Radeon Software Adrenalin 18.9.3 WHQL merupakan perisian kemaskini untuk sistem 32-bit yang terakhir yang akan dikeluarkan oleh AMD.

Bagi AMD, pengakhiran sokongan perisian 32-bit ini bukanlah sesuatu yang besar, kerana bilangan pengguna komputer yang masih menggunakan sistem operasi 32-bit adalah terlalu kecil berbanding dengan mereka yang telah menaiktaraf ke sistem operasi 64-bit.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2OcaSru

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.