Hi! Welcome Back and Stay Tune! Ikon iPad Pro 2018 Memberikan Petunjuk Rekaan Bezel Nipis Dan Penggunaan Face ID - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Ikon iPad Pro 2018 Memberikan Petunjuk Rekaan Bezel Nipis Dan Penggunaan Face ID

Apple akan mengadakan acara khas pada 31 Oktober ini waktu tempatan. Antara peranti yang dijangka diperlihatkan ialah iPad baharu dengan pelbagai penambahbaikan berbanding model sebelum ini. Ura-ura yang sudah berlegar sejak beberapa bukan kebelakangan ini ialah ia akan hadir dengan bezel nipis, menggunakan sistem Face ID serta sokongan USB-C.

Ikon untuk iPad Pro 2018 telah ditemui di dalam binaan terkini iOS 12. Ia seakan mengesahkan ura-ura di atas kerana mempunyai bezel yang nipis dan tiada lagi butang TouchID pada bahagian dagu, Menarik sekali ia tidak bertakuk seperti pada iPhone X dan XS. Seperkara lagi sistem Face ID pada iPad Pro 2018 besar kemungkinan membenarkan nyahkunci pada posisi menegak dan mendatar. Jawapan kepada misteri rekaan ini akan diketahui dalam masa beberapa hari sahaja lagi. Adakah anda teruja dengan rekaan baharu ini?



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2CN1719

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.