Hi! Welcome Back and Stay Tune! Xiaomi Hadir Dengan Mi Calculator – Sebuah Kalkulator Asas Dengan Rekaan Minimal - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Xiaomi Hadir Dengan Mi Calculator – Sebuah Kalkulator Asas Dengan Rekaan Minimal

Xiaomi dan produk-produk bukan gajet berpisah tiada. Semakin hari, semakin banyak produk bukan gajet yang Xiaomi perkenalkan. Tetapi, kebanyakan produk-produk ini – bukanlah dihasilkan oleh Xiaomi sepenuhnya, tetapi adalah hasil kerjasama antara syarikat lain atau sub-syarikat dan dijual melalui laman biayasama Youpin, TMall atau juga laman web Xiaomi sendiri.

Terkini, Xiaomi hadir dengan Mi Calculator. Ia adalah sebuah kalkulator asas hasil kerjasama dengan MIIW. Kalkulator ini direka dengan rekaan yang nipis dan juga kelihatan minimalistik. Ia adalah untuk pelajar atau pekerja pejabat yang fokus kepada fesyen dan penampilan. Kalkulator ini pula hadir dengan satu bonggol dengan sudut 6 darjah – jadi ia memudahkan pengguna.

Bonggol ini pula adalah lokasi bateri kalkulator ini dan ia menggunakan bateri AAA. Kebanyakan kalkulator seperti ini, menggunakan bateri bulat yang kadangkala sukar untuk dicari. Paparan kalkulator ini pula mampu memaparkan 12 digit, jadi membuat kiraan sehingga belasan bilion adalah mudah.

Mi Calculator ini diperbuat daripada plastik ABS (Acrylonitrile butadiene styrene). Ia adalah sejenis polimer termoplastik, jadi ia tahan lama. Harga pula adalah RMB49 sahaja iaitu sekitar RM30. Ia dijual di laman biayasama Xiaomi – Youpin. Sebelum ini, produk MIIW yang Xiaomi jual adalah pad tetikus dengan sokongan pengecasan nirwayar serta lampu RGB.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2r5gASW

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.