Hi! Welcome Back and Stay Tune! Balik Kampung Sempena Cuti Hujung Tahun 2018? Ini Waktu Terbaik Dan Puncak Untuk Memandu Menurut Waze - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Balik Kampung Sempena Cuti Hujung Tahun 2018? Ini Waktu Terbaik Dan Puncak Untuk Memandu Menurut Waze

Waze merupakan salah satu aplikasi navigasi yang aktif digunakan ramai di atas jalan raya untuk mengetahui arah perjalanan, dan pada masa yang sama mengetahui keadaan trafik dan sebagainya. Terkini, hari ini pihak Waze telah berkongsi info berkenaan waktu terbaik dan puncak untuk memandu semasa perayaan hari Natal dan Tahun Baru 2019 ini.

Untuk makluman, Waze menghimpunkan info ini berdasarkan kepada data-data sedia ada.

Untuk anda yang balik beraya bersempena dengan cuti Hari Natal, Waze mencadangkan waktu terbaik untuk pelbagai lokasi adalah bermula 1 petang 24 Disember, sementara waktu puncak adalah sekitar awal pagi 24 Disember.

Waze Hari Natal 2018

Waze Tahun Baru 2019

Selain itu, untuk Tahun Baru pula, datanya adalah sedikit berbeza, dimana waktu terbaik yang dicadangkan adalah sekitar petang lepas 31 Disember 2019, dan waktu puncak dikatakan pada awal pagi 31 Disember dan juga 1 Januari.

Bagi anda yang merancang untuk balik kampung atau ke mana-mana bersempena cuti ini, mungkin boleh menyemak jadual Waze ini, selain turut menggunakan aplikasi berkenaan dalam merancang perjalanan dengan baik.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://bit.ly/2A97k5t

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.