Hi! Welcome Back and Stay Tune! Siri Kini Tempat Kedua Untuk Ujian Pembantu Maya Paling Pintar, Google Assistant Kekal Juara - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Siri Kini Tempat Kedua Untuk Ujian Pembantu Maya Paling Pintar, Google Assistant Kekal Juara

Di dalam persada pembantu maya, Google Assistant, Siri, Alexa dan Cortana mempunyai jumlah pengguna yang tertinggi. Kemudian, terdapat banyak lagi pesaing di China seperti Xiao Ai atau YoYo. LoupVentures kedua tahun ini untuk menguji pembantu maya mana yang terpintar – mereka mendapati Google Assistant kekal juara dan Siri yang sebelum ini paling corot telah memegang takhta naib juara.

Ujian yang mereka lakukan ini adalah daripada lebih 800 soalan yang ditanya dan Google Assistant 100% memahami semua soalan dan berjaya menjawab 88% dengan betul. Siri pula hanya menjawab 74.6% dengan betul dan hanya 99.6% sahaja memahami soalan yang ditanya.

Adakah pembaca Amanz kerap menggunakan pembantu maya atau arahan suara? Jika ya, anda gunakan yang juara Google Assistant atau Siri yang berada di tempat kedua?



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://bit.ly/2Scqn5F

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.