Hi! Welcome Back and Stay Tune! Dota 2, Starcraft II, Tekken 7, Arena of Valor dan Mobile Legends Disahkan Sebagai Esukan Pada Sukan SEA 2019 - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Dota 2, Starcraft II, Tekken 7, Arena of Valor dan Mobile Legends Disahkan Sebagai Esukan Pada Sukan SEA 2019

Beberapa minggu lepas, kita telah mendengar mengenai acara esukan yang akan diadakan pada Sukan SEA 2019 kelak yang menyumbang kepada pungutan pingat sesuatu negara. Ketika pengumuman tempoh hari, ia telah sedia diperkatakan yang mana acara esukan ini akan mempertandingkan dua permainan PC, dua konsol dan juga dua permua.

Kini, lanjutan daripadanya, senarai permainan yang akan dipertandingkan telah pun mula diumumkan.

Dua permainan PC yang akan dipertandingkan adalah Dota 2 dan juga Starcraft II, sementara dua permua yang akan dipertandingkan adalah Mobile Legends dan juga Arena of Valor. Untuk konsol, baru satu sahaja diumumkan, iaitu Tekken 7.

Permainan terakhir dan keenam dijangka diumumkan dalam beberapa minggu lagi.

Acara Sukan SEA 2019 akan berlangsung pada 30 November hingga 11 Disember 2019 kelak. Kita mungkin akan mendengar lanjut mengenai pusingan saringan kebangsaan untuk menyertai esukan ini daripada ESM tidak lama lagi.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://bit.ly/2AcWLhD

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.