Hi! Welcome Back and Stay Tune! Samsung Sedang Membangunkan Mod Bright Night Untuk Mengambil Gambar Pada Waktu Malam - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Samsung Sedang Membangunkan Mod Bright Night Untuk Mengambil Gambar Pada Waktu Malam

Mengambil gambar pada waktu malam adalah amat mencabar sekiranya anda menggunakan sebuah telefon pintar. Lensa kecil yang dipadankan dengan sensor yang juga bersaiz kecil membuatkan gambar yang diambil kerap mempunyai masalah hingar serta kurang terang. Google memperkenalkan Night Sight dan Huawei pula dengan Night Mode bagi menyelesaikan masalah ini.

Terkini Samsung mungkin sedang membangunkan mod rakaman malam mereka sendiri yang diberi nama Bright Night. Kod mod Bright Night ini ditemui oleh laman XDA di dalam perisian Android Pie Beta yang digunakan pada Galaxy Note 9. Memandangkan pujian diberikan kepada Pixel 3 dan Mate 20 Pro yang mempunyai mod rakaman malam, adalah maakul bagi Samsung untuk turut menyokongnya pada peranti mereka di masa hadapan.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://bit.ly/2SlqwnH

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.