Hi! Welcome Back and Stay Tune! Google Assistant Hadir Dengan Dua Dialek Baru, British Dan Australia - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Google Assistant Hadir Dengan Dua Dialek Baru, British Dan Australia

Google Assistant adalah pembantu maya daripada Google. Suara pembantu maya Google ini agak realistik dan setakat ini mempunyai lapan pilihan suara iaitu; Red – The Classic (yang asal), Orange – The Sidekick, Amber – The Cheerleader, Green – The Legend (Suara John Legend), Cyan – The Muse, Blue – The Confidant, Purple – The Guide dan Pink – The Announcer. Setiap suara ini mempunyai nada yang berbeza, ada yang lembut, kuat, lantang dan pelbagai lagi. Kemudian, setiap suara ini juga mempunyai cara percakapan yang berbeza dan dialek yang berbeza.

Baru-baru ini, Google menambah dua dialek baru untuk suara Google Assistant. Suara terbaru ini adalah; British Racing Green (dialek British) dan Sydney Harbour Blue (dialek Australia). Dua suara baru Google Assistant ini dihasilkan menggunakan teknologi yang sama dengan lapan suara sebelum ini, iaitu WaveNet DeepMind. Teknologi inilah yang membantu suara-suara Google Assistant seperti bercakap secara semula jadi dan kedengaran realistik.

Jadi, jika anda ingin mempunyai ‘pembantu peribadi’ dengan dialek British dan Australia – kini ia tidak lagi mustahil. Hanya buka tetapan Google Assistant dan pilih suara yang anda gemar. Suara ini akan secara automatik tukar untuk semua peranti/gajet yang mempunyai Google Assistant, termasuk pembesar suara pintar atau Android TV.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2BloaNZ

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.