Hi! Welcome Back and Stay Tune! UMobile Dan TM Mempunyai Tahap Aduan Telekomunikasi Paling Tinggi Pada 2019 – CFM - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

UMobile Dan TM Mempunyai Tahap Aduan Telekomunikasi Paling Tinggi Pada 2019 – CFM


CFM (Forum Pengguna Komunikasi dan Multimedia Malaysia) kini telah mengeluarkan laporan tahunan untuk tahun 2019, memperlihatkan sejumlah data berkaitan aduan pengguna melalui mereka.

Melalui data yang diterbitkan, pada tahun 2019 menyaksikan ramai pengguna yang membuat aduan berkaitan perkhidmatan selular mudah-alih U Mobile dan Webe yang dimiliki oleh Telekom Malaysia.

Sementara untuk jalur-lebar pula, ramai yang membuat aduan berkaitan perkhidmatan Telekom Malaysia dan juga Time.

Secara keseluruhan, antara yang banyak diadu adalah termasuk berkaitan gangguan perkhidmatan, liputan 4G/LTE yang rendah, selain disebabkan oleh bil yang salah, disamping kesukaran untuk bertukar ke talian lain melalui MNP.

CFM turut berkongsi mengatakan kini mempunyai lebih 44.6 juta pelanggan talian selular, selain 7.1 juta untuk televisyen berbayar.



✍ Credit given to the original owner of this post : ☕ Amanz

🌐 Hit This Link To Find Out More On Their Articles...🏄🏻‍♀️ Enjoy Surfing!



No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.