Pengguna Unifi Menghadapi Masalah Mengakses Internet Disebabkan Kerja Naik-Taraf – Sehingga 6 Pagi 16 Julai 2021
Sejumlah besar pengguna Unifi kini tidak dapat mengakses perkhidmatan internet, disebabkan oleh kerja-kerja naik-taraf.
Melalui talian khidmat pelanggan, TM menyatakan yang mana “TM sedang menjalankan kerja-kerja menaik-taraf rangkaian perkhidmatan Unifi di seluruh negara 12 tengah malam 16 Julai sehingga 6 pagi 16 Julai. Pelanggan yang terlibat mungkin mengalami gangguan perkhidmatan semasa tempoh tersebut. Kami memohon maaf atas kesulitan yang dihadapi”.
Agak mendukacitakan kerana Telekom Malaysia tidak memaklumkan pengguna Unifi berkenaan perkara ini terlebih dahulu, atau menyatakannya melalui laman sosial, atau halaman Unifi Alerts.
Bagi anda yang menggunakan Unifi dan menghadapi masalah mengakses internet, mungkin perlu nantikan sehingga pagi esok untuk dapat menggunakannya seperti biasa.
✍ Credit given to the original owner of this post : ☕ Amanz
🌐 Hit This Link To Find Out More On Their Articles...🏄🏻♀️ Enjoy Surfing!
Post a Comment