Hi! Welcome Back and Stay Tune! Intel NUC Skull Canyon Kini Boleh Dipra-Tempah Di Malaysia – Berharga RM3599 - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Intel NUC Skull Canyon Kini Boleh Dipra-Tempah Di Malaysia – Berharga RM3599

Pada bulan Mac lepas, Intel telah memperkenalkan Intel NUC Skull Canyon yang hadir dengan cip Intel Core i7 dan sokongan Thunderbolt 3. Model untuk pasaran tempatan ini dipasarkan oleh SNS Network dan dipanggil sebagai Intel Skull Canyon Medusa.

Intel Skull Canyon

Seperti ramai sedia maklum, ini adalah model NUC yang berkuasa, hadir dengan cip Intel Core i7-6770HQ, sokongan grafik Intel Iris Pro, selain turut hadir bersama memori 8GB RAM dan ruangan storan 120GB SSD. Dari segi rekaan, ia adalah sama seperti model Skull Canyon asal – yang mana tampak sangat menarik dan semestinya diminati ramai pengguna.

Intel Skull Canyon Medusa turut hadir dengan sokongan Thunderbolt 3 bagi membolehkan pengguna menghubungkan beberapa peranti atau aksesori tambahan – sebagai contoh sokongan grafik luaran untuk kuasa tambahan, dan lain-lain.

Bagi anda yang berminat, anda boleh membuat pra-tempahan untuk Intel Skull Canyon Medusa ini melalui laman Gloo hari ini. Di Malaysia, ia dijual pada harga RM3599. Tarikh rasmi untuk penawarannya masih tidak diumumkan lagi buat masa ini.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2a8b0Gg

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.