Hi! Welcome Back and Stay Tune! Nissan Serena 2017 Kenderaan Pertama Jepun Dengan Sistem Pemanduan Automatik - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Nissan Serena 2017 Kenderaan Pertama Jepun Dengan Sistem Pemanduan Automatik

Kenderaan dengan pemanduan automatik ialah fungsi wajib yang perlu wujud pada kenderaan masa hadapan. Buat masa ini hanya beberapa kenderaan menyokong fungsi ini seperti Tesla Model S. Nissan Serena 2017 ialah sebuah lagi kenderaan akan menawarkan fungsi menarik ini. Sistem ProPILOT yang digunakan membolehkan kenderaan memandu dengan sendiri di atas lebuhraya satu lorong.

Nissan Serena dengan sistem ProPILOT ini tidak mampu memotong kenderaan yang berada di dalam lorongnya. Ia hanya mengawal stereng ketika membelok, membrek dan tahap pendikit bagi mengekalkan kelajuan. Nissan berharap menjelang 2018 sistem ProPILOT akan menjadi maju dan mampu berfungsi mengawal kenderaan di lebuhraya pelbagai lorong. Menjelang 2020 pula ia diharapkan mampu memandu secara automatik sepenuhnya di jalan raya biasa tanpa sebarang input diperlukan dari pemilik.Nissan Serena dengan sistem ProPilot ini akan mula dijual di Jepun bermula Ogos hadapan.

ProPILOT Nissan 1






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/29B3RMD

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.