Hi! Welcome Back and Stay Tune! Kemas Kini OnePlus 3 Memperbaiki Masalah RAM Dan Memberikan Sokongan sRGB Pada Skrin - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Kemas Kini OnePlus 3 Memperbaiki Masalah RAM Dan Memberikan Sokongan sRGB Pada Skrin

OnePlus 3 sudah terjual di beberapa pasaran terpilih sejak bulan lalu. Di Malaysia ia dibawa masuk secara tidak rasmi oleh beberapa pengimport. Antara masalah awal yang dilaporkan oleh pembeli awal peranti ini ialah sistem pengurusan RAM yang kurang baik serta warna skrin peranti yang dikatakan terlalu terang, OnePlus mendengar rungutan pengguna dan kemas kini ke Oxygen OS 3.2 semalam.

OnePlus 3Menerusi kemas kini sebesar 400 Megabyte ini lebih banyak aplikasi dapat dilancarkan tanpa ia ditutup secara agresif oleh perisian yang mengawal RAM. Sistem paparan warna sRGB juga boleh dipilih menerusi tetapan developer option bagi mereka yang mahukan tona warna lebih semula jadi pada skrin peranti. Selain daripada itu penambahbaikan sistem GPS, ikon, galeri dan notifikasi turut diberikan. Kemas kini boleh dilakukan secara OTA oleh pemilik OnePlus 3 sekarang.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/29l7loV

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.