Hi! Welcome Back and Stay Tune! Resident Evil 4 Untuk PlayStation 4 Dan Xbox One Hadir 30 Ogos Hadapan - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Resident Evil 4 Untuk PlayStation 4 Dan Xbox One Hadir 30 Ogos Hadapan

Resident Evil 5 edisi PlayStation 4 dan Xbox One hadir minggu lalu. Kami menghabiskan cuti hari lebaran membunuh zombie di benua Afrika. Kerana ketiadaan PC yang berkuasa serta tiada wang memiliki konsol dahulu, permainan ini hanya pertama kali kami mainkan minggu lalu. Kepada yang menantikan Resident Evil 4 edisi remastered pula, tarikh penjualannya kini diketahui.

Resident-Evil-4-HD-1Ia akan menemui peminat pada 30 Ogos hadapan dan boleh dimainkan pada konsol PlayStation 4 dan Xbox One. Kesemua misi tambahan seperti Seperate Ways, Ada’s Report, Assignment Ada dan Mercenaries akan disertakan di dalam versi ini. Kesemua mod tambahan ini tidak disertakan pada versi Gamecube asal. Selepas bertarung dengan zombie pada hari raya ini nampaknya kami akan bertarung dengan Las Plagas pula pada cuti hari kemerdekaan kelak.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/29CKCbb

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.