Hi! Welcome Back and Stay Tune! Carian Google Kini Turut Mengintegrasikan Data Untuk Perjalanan Menggunakan Uber Atau Grab - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Carian Google Kini Turut Mengintegrasikan Data Untuk Perjalanan Menggunakan Uber Atau Grab

Google sebelum ini telah mengintegrasikan data Uber dan Grab pada Google Maps, sekaligus memudahkan para pengguna membuat tempahan perkhidmatan Uber atau Grab ke destinasi yang dituju dengan mudah. Kini, hari ini sokongan sama turut diperluaskan ke carian Google.

Google Search

Kini, pengguna boleh membuat carian ke destinasi melalui Google Search, dan keputusan carian berkenaan turut akan mengintegrasikan data daripada Uber dan Grab. Pengguna seterusnya boleh membuat anggaran dan membandingkan kos perjalanan menggunakan Uber atau Grab untuk ke sesuatu destinasi yang dituju.

Sokongan baru ini terus memudahkan para pengguna, dan pada masa yang sama membolehkan anda membuat keputusan dalam memilih perkhidmatan yang lebih menjimatkan masa dan wang anda ke sesuatu destinasi.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2ek7M49

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.