Hi! Welcome Back and Stay Tune! Hairan Suami Bukan Kaki Perempuan Tapi Tiba-Tiba Ada SKANDAL. Rupa-Rupanya…. Kesian Suami Aku !!! - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Hairan Suami Bukan Kaki Perempuan Tapi Tiba-Tiba Ada SKANDAL. Rupa-Rupanya…. Kesian Suami Aku !!!

Hairan Suami Bukan Kaki Perempuan Tapi Tiba-Tiba Ada SKANDAL. Rupa-Rupanya…. Kesian Suami Aku !!! | Assalamualaikum.. Saya nak kongsi apa yang saya lalui saat ni, Saya dan suami baru bkahwin, genap setahun bulan ni, alhamdulillah sy disahkan pregnant awal bulan ni jgak, saya anggap ni sebagai hadiah ulang tahun perkahwinan kami, Awal bulan 8 ayah saya menghadap illahi, saya terpaksa duduk kampung teman mak yg masih sedih, memandangkan sy anak sulung, suami izinkan saya.

cu

Hari demi hari, saya perasan dalam tempoh sebulan sy duduk jauh dengan suami, ad banyak yang berubah, dia jarang contact saya, alasan bz kerja.. Dia jarang wasap sy.. Suami sy bukan jenis kaki perempuan, dia cukup risau kalau ada perempuan yang cuba dekat, sebab takut saya fikir bukan2..

Tapi saya tak tahu, mana silapnya.. Mungkin Allah menguji, suami kantoi ada skandal dengan orang kampung dia, mak n ayah mertua saya marah sangat, bila saya tahu.. Saya tak marah suami, saya tak nangis, sbb saya kesian baby dalam perot saya, saya balik jumpah suami, dia nak pelok saya, saya lari.. Dia merayu nak usap perot saya, saya tepis tangan dia, saya menggil cakap “anak ni bukan anak kau, aku takda suami kaki betina perangai macam babi” suami menangis lepas saya cakap macam tu..

Dia mintak maaf, saya mintak pendapat mak ayah mertua, mereka kata saya kena sabar.. Mak and ayah mertua lah yang banyak menolong saya untuk besabar, hari demi hari saya tengok suami saya pelek, susah sangat nak ajak solat sama, lepas bersama suka sangat tangguh mandi wajib, saya banyak nasihat dia dengan hukum2 Allah dia cuma dengar tapi saya dapat baca pandangan mata dia kosong, macam tak paham apa2..

Saya pergi jumpa ustaz rawatan islam, saya terkejut bila ustaz kata suami sy dah terkena buatan orang, lepas pada tu saya tak marah suami da.. Saya just diam and layan dia macam biasa, sebab dia pun layan saya macam biasa cuma dia selalu main nfon sorok2, ustaz kata sekarang dia tengah angau.. Perempuan tu nak kami berpecah belah, saya tak paham kenapa manusia sanggup rampas kebahagiaan sesama manusia..

Tapi saya fikir balik, sebab ni lah ada nya syurga neraka kalau tidak.. Siapa nak jadi penghuni neraka tingkat 6 kan  😊 Saya sabar, dan sabar.. Sekarang suami makin okay, dia xde dah nak kejap2 hilang kejap2 hilang. Tapi main nfon tu ttap ada lah, ustaz kata kena plahan lahan.. Nak jadi baik ni mmg payah, cuba kita nak buat orang sakit, sehari je jalan.

Lepas kes ni, sy fobia nak bahagia depan orang, nak post apa2 gamba kat fb, post apa2 kbahagiaan, kita tak tau hati manusia, Sahabat semua tolong doakan saya di beri kesabaran yang tinggi, dia mudahkan segala urusan, dan Allah kembalikan suami saya seperti sediakala. Amin… Tq admin

 

P.S. 1 – ALLAH Sayangkan Aku. Baru Aku Tahu Kenapa Pakwe Beria Suruh Aku Pakai Baju Kurung Ke Bukit Tu !!!
P.S. 2 – Ramai Salah Faham Bila Bayi Anda Hisap Ibu Jari Kakinya, Inilah SEBAB Bayi Hisap Ibu Jari Kaki Yang Ramai TAK TAHU !!!
P.S. 3 – Ramai TERPANA Melihat Gadis Cantik Ini…Namun, Anda Pasti TERKEJUT Lihat Dimana Dia Tinggal !!!
P.S. 4 – TERLOPONG Mamak Tu Bila Aku Cakap “Tolong Buang Botol Yang Kat Atas Tu Dan Perempuan Tu Sekali” !!!
P.S. 5 – 4 Tahun Suami Tak Bekerja. Namun Boleh Sara Keluarga Dan Rumah Mewah, Rupa-Rupanya Ini KERJA Suami !!!

The post Hairan Suami Bukan Kaki Perempuan Tapi Tiba-Tiba Ada SKANDAL. Rupa-Rupanya…. Kesian Suami Aku !!! appeared first on EKSIDENZ.



Penyumbang : EKSIDENZ

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.