Hi! Welcome Back and Stay Tune! Lihat Transformasi Kucing Kurap Menjadi Cantik Dan Gebu - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Lihat Transformasi Kucing Kurap Menjadi Cantik Dan Gebu

Kisah penemuan seekor kucing kurap ini dikongsikan oleh lelaki bernama Ashraff Daniel. Menurutnya, kucing malang ini ditemui oleh seorang wanita bernama Nitha.

Nitha menemui kucing malang ini dalam keadaan yang sangat teruk, berkurap dan cedera di bahagian kaki. Berkemungkinan kucing ini dibuang ataupun sesat.

Atas dasar prihatin, Nitha mengambil dan merawat kucing malang itu dengan baik sungguhpun rawatan itu memerlukan sedikit kos. Namun, berkat kesabaran Nitha, akhirnya kucing itu sembuh dan perubahannya sangat jauh berbeza.

2

Nitha memberikan nama Chikara pada si comel itu yang membawa maksud ‘Power’ dalam bahasa Jepun.

Memandangkan Chikara telah sihat sepenuhnya, Nitha mengiklankan Chikara di laman Pet Finder bagi memberi peluang kepada orang yang benar-benar berminat mahu membelanya.

Dikhabarkan, Chikara kini telah berjumpa dengan ahli keluarga yang baru.

Nak lihat gambar saat perubahan Chikara dari awal ditemui oleh Nitha sehingga menjadi seekor kucing yang gebu dan menawan?

Lihat gambar di bawah:

3 5 17 16 15 14 13 12 11 10 9 8 7 6



Sumber : Oh My Media TV

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.