Hi! Welcome Back and Stay Tune! [VIDEO] VIRAL Seorang Lelaki LOLOS Dari Penjara. Namun Cara Dia Lolos MENGEJUTKAN Ramai !!! - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

[VIDEO] VIRAL Seorang Lelaki LOLOS Dari Penjara. Namun Cara Dia Lolos MENGEJUTKAN Ramai !!!

[VIDEO] VIRAL Seorang Lelaki LOLOS Dari Penjara. Namun Cara Dia Lolos MENGEJUTKAN Ramai !!! | Disebabkan saiz badan yang kurus, seorang lelaki ini berjaya melepasi tiang penjara di Afrika Selatan. Video ini memaparkan tindakannya yang sangat luar biasa kerana tidak ramai yang berani mencubanya.

penj

Lelaki ini sememangnya mengagumkan kerana tanpa ragu-ragu dia telah memuatkan tubuh badannya di celah-celah tiang itu untuk melepaskan diri.

Menerusi video berdurasi 0.33 saat itu, dia berjaya meloloskan dirinya dalam masa yang singkat dengan mudah. Sukar untuk percaya pada mulanya tetapi selepas dia berjaya melakukannya, ternyata orang ramai yang menonton video ini terperanjat.

Tak percaya, saksikan sendiri bagaimana lelaki ini lakukannya. Jangan pula ada yang mencuba kerana tindakan lelaki ini sememangnya memerlukan kepakaran. Kredit:- Ohmymedia

Video:-

P.S. 1 – ALLAH Sayangkan Aku. Baru Aku Tahu Kenapa Pakwe Beria Suruh Aku Pakai Baju Kurung Ke Bukit Tu !!!
P.S. 2 – Ramai Salah Faham Bila Bayi Anda Hisap Ibu Jari Kakinya, Inilah SEBAB Bayi Hisap Ibu Jari Kaki Yang Ramai TAK TAHU !!!
P.S. 3 – Ramai TERPANA Melihat Gadis Cantik Ini…Namun, Anda Pasti TERKEJUT Lihat Dimana Dia Tinggal !!!
P.S. 4 – TERLOPONG Mamak Tu Bila Aku Cakap “Tolong Buang Botol Yang Kat Atas Tu Dan Perempuan Tu Sekali” !!!
P.S. 5 – 4 Tahun Suami Tak Bekerja. Namun Boleh Sara Keluarga Dan Rumah Mewah, Rupa-Rupanya Ini KERJA Suami !!!

The post [VIDEO] VIRAL Seorang Lelaki LOLOS Dari Penjara. Namun Cara Dia Lolos MENGEJUTKAN Ramai !!! appeared first on EKSIDENZ.



Penyumbang : EKSIDENZ

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.